wtorek, 19 lutego 2013

Trzy bransoletki, jeden splot

Hej! Nie dawno pokazałam Wam jak robić bransoletkę Shamballa. Tego splotu oprócz do znanych bransoletek można używać również do innych, dziś pokażę Wam przykładowe rozwiązania.
    Shamballa. Nie będę się po raz drugi rozwodzić jak wykonać taką bransoletkę, w pierwszym poście jest opis :)
      Wishing Heart” by HelloBerry. Niestety nie znalazłam nigdzie serduszka z otworem przez środek, dlatego do wykonania tej bransoletki użyłam motylka, którego swoją drogą również nie łatwo było znaleźć. Oprócz koralika będziecie potrzebować drut pamięciowy oraz bezbarwną żyłkę.




   Trzecia bransoletka również inspirowana jest bransoletką amerykańskiej firmy HelloBerry. W Polsce te bransoletki można zobaczyć już u wielu blogerek/vlogerek sygnowane przez firmę Goti. Do wykonania takiej bransoletki będziecie potrzebować łańcuch, ja swój kupiłam w Praktikerze :) oraz gumkę, jednakże ja zastąpiłam ją sznurkiem woskowanym, ten akurat ma grubość 1,5mm.





Pozdrawiam i zachęcam do wykonywania takich bransoletek i pochwalenia się efektem :)
Już niedługo pokażę Wam jak zrobić bransoletkę inspirowaną Cruciani, jednak moja będzie trochę inna bo robiona na szydełku :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz